נתב שיחות וירטואלי

נתב שיחות וירטואלי

כך תשכלל את המרכזיה העסקית שלך
ותשדרג אותה לפעילה מכל מקום ובכל זמן

לכל עסק, משרד, ארגון או מוסד, מערכת נתב שיחות היא צורך חיוני. כדי לנהל את המשרד ביעילות מירבית, להיענות ללקוחות ולהעניק להם זמינות גבוהה, לנצל הזדמנויות ואפילו כדי לשפר את תדמית העסק – מערכת נתב שיחות היא פתרון חדשני ומוצלח, קל ונוח לתפעול ומתאים לכל משרד, קטן כגדול.

איך זה משתדרג ?

את תפריטי מערכת נתב שיחות ניתן להתאים לצרכי המשרד ולהגדיר תפריט מקוצר למשרד בעל שלוחות מועטות, או תפריט מורחב לשלוחות מגוונות ורבות יותר. ניתן להגדיר מספרים ניידים ונייחים כשלוחות פעילות בנתב השיחות, לשלוט על זמני המענה במשרד, לעקוב אחר פעילות השיחות, לשפר עם מנגנוני המתנה מתקדמים ועוד.

איך זה עובד ?

מערכת נתב שיחות מותקנת בקלות על כל מספר נייח או נייד בבחירה אישית. שיחות נכנסות לקו מתקבלות במערכת ומנותבות באמצעות תפריטי ניתוב שיחות מותאמים אישית. הלקוח יכול לבחור בשלוחה או בקטגוריה מועדפת, ובכך לקבל מענה מדויק ויעיל לפנייתו. המערכת מאפשרת גם ניתוב שיחות לתיבת תא קולי באין מענה או בתפוסת שלוחות מלאה, למניעת איבוד שיחות חשובות או לקוחות.

תפריטי ניהול שיחות

לתת מענה מותאם ומדויק ללקוח

הקלטת שיחות

לעקוב אחר פעילות השיחות ולייעל שירות

הפניה למספר

להפוך את הנייד לשלוחה פעילה

הפניה לקבוצה

להעניק מענה מיידי וזמינות גבוהה

שלוחת תא קולי חכמה

לאפשר התקשרות באין מענה

מוניטור מערכת

לשפר שירות במעקב אחר שיחות נציגים ולקוחות

נגישות