שירותים נוספים נתב שיחות

תפריטי ניתוב שיחות

נתב את השיחות הנכנסות למשרדך על ידי תפריטים מותאמים אישית – כך ייהנו הלקוחות שלך מזמינות גבוהה ויוכלו לקבל מענה מותאם ומדויק לפי הצורך. השיחה תנותב ישירות לשלוחה המבוקשת או לקטגוריה המועדפת בה יבחר הלקוח שלך. איך אפשר לעשות זאת?

בתפריט מקוצר – תפריט המכיל 9 שלוחות מגוונות המנתבות את השיחה לנציג מתאים, לקטגוריה נבחרת או מסננות את נושא השיחה הנכנסת. בתפריט המקוצר ניתן להקיש ברצף מספר שלוחה ומספר תת שלוחה, בכדי להגיע ליעד המבוקש, ללא צורך בהאזנה לתפריט כולו. אם קיימת העדפה להשמעת כלל השלוחות בלא אפשרות לדילוג על ידי הקשה כפולה, ניתן לבטל אופציה זו.

בתפריט ללא הגבלה – תפריט המכיל שלוחות רבות ומיועד לבתי עסק גדולים או בעלי קטגוריות רבות. השלוחות מנתבות את השיחה לנציג מתאים, לקטגוריה נבחרת או מסננות את נושא השיחה הנכנסת. בתפריט ללא הגבלה לא ניתן להקיש ברצף מספר שלוחה ותת שלוחה, בשל ריבוי השלוחות.

בתפריט מקוצר – תפריט המכיל 9 שלוחות מגוונות המנתבות את השיחה לנציג מתאים

שיחות נכנסות

התקן על המרכזייה הווירטואלית שלך “מערכת נתב שיחות” שתנתב כל שיחה נכנסת לכל שלוחה המחוברת למרכזיה – כאשר תגדיר מראש מספר נייח או נייד לשלוחה שתבחר, יתקבלו כל שיחות המרכזייה במספר זה. כך תהנה מזמינות גבוהה עבור לקוחותיך ותוכל לנהל את המערכת בשטף ובדינמיות, מכל מקום ובכל זמן. איך תוכל לשדרג את נתב השיחות האישי שלך?

קבלת שיחה באמצעות סיסמה – שיחות נכנסות של לקוחות ייעודים מתחברות למרכזיה באמצעות סיסמה אישית, המעבירה את השיחה ישירות לשלוחה ספציפית. אפשרות זו מתאימה לסינון שיחות חשובות או לקוחות אסטרטגיים, כשהסיסמה מתפקדת כהרשאת גישה לשלוחה זו.

הגבלת פעילות נציג – אפשרות הגדרת שלוחה למענה ראשוני, משני או משותף, כך כל שיחה נכנסת מתקבלת כהתראה בשלוחה X, ולאחר זמן מוגדר מראש מופנית לשלוחה Y. או מתקבלת כהתראה בשתי שלוחות בו זמנית, כשהשלוחה הראשונה למענה מקבלת את השיחה.

הפניה למספר

חבר את הנייד האישי שלך למרכזיה בקלות ובפשטות ! המרכזייה העסקית שלך תלך אתך לכל מקום, כשהנייד שלך יהפוך לשלוחה פעילה במערכת. כשהלקוח יבחר במספר השלוחה אותה הגדרת, השיחה תופנה ישירות אליך, ללא מגבלת מיקום. אז איך זה עובד?

הפניה במצב פתוח – ייחודי ! מכשיר הנייד המחובר למרכזיה מייצא שיחות תחת מספר המרכזייה ולא תחת המספר האישי. אופציה המאפשרת שליטה מלאה וניהול דינמי תוך שמירה על הפרטיות.

אופציות מגוונות למקבל השיחה – הופעת מספר הלקוח בחיוג למרכזיה על צג המכשיר האישי, הופעת מספר העסק בחיוג למרכזיה לייעול והתאמת מענה, הופעת מספר אקראי על הצג – מתאים לארגוני תרומות לצורך מענה טלפוני בלבד וללא צורך במספר הלקוח המחייג למרכזיה, הופעת מספר הלקוח בתוספת סימון + על צג המכשיר האישי לתועלת היערכות לשיחה מהמרכזייה.

הפנייה לקבוצה חיבור מכשירים ניידים מרובים לשלוחה אחת, כשכל שיחה נכנסת מופנית לקו הפנוי הראשון. אופציה המאפשרת מענה מידי וזמינות גבוהה ללקוח, מתאימה למקרי דחיפות במרכזיות צוות טכני, רפואי וכדומה.

הפניה במצב פתוח, הפנייה לקבוצה מספרים

קבלה ושליחת פקס

נהל בקלות ובבטחה את כל הפקסים הנכנסים והיוצאים באמצעות המערכת הוירטואלי, ובעזרת תיבת המייל העסקית או האישית שלך. רוצה לדעת איך זה קורה?

קבלת פקס – קבלת פקס ישירות לכתובת המייל ולמערכת הוירטואלי כתחליף לקבלת פקס פיזי, באמצעות הגדרת כתובת מייל לקבלת הפקסים.

שליחת פקס – שליחת פקס באמצעות המערכת על ידי העלאת קבצים למערכת דרך המחשב או מהנייד שלכם, ואפשרות צפייה בפקס שנשלח על ידי המערכת.

קבלת פקס – קבלת פקס ישירות לכתובת המייל ולמערכת הוירטואלי כתחליף לקבלת פקס פיזי, באמצעות הגדרת כתובת מייל לקבלת הפקסים. שליחת פקס – שליחת פקס באמצעות המערכת על ידי העלאת קבצים למערכת דרך המחשב או מהנייד שלכם, ואפשרות צפייה בפקס שנשלח על ידי המערכת.

שלוחת הודעות ועדכונים

עדכן כל מי שתרצה בעדכונים שוטפים, באמצעות תיבת הודעות פעילה במערכת. בבחירת שלוחת העדכונים מתאפשרת האזנה לעדכונים השונים ופרטים נוספים עבור המשרד. אופציית מסירת המידע במסגרת השלוחה חוסכת בשיחות פעילות ובהמתנה לנציג לשאלות נפוצות.

עדכון שלוחת ההודעות – מתבצע באמצעות מכשיר טלפון בחיוג למרכזיה או דרך ממשק האתר, בכך ניתן להקליט הודעות אונליין ומכל מקום. מתאים ושימושי במיוחד להודעות דחופות.

האזנה להודעות בשלוחה – מתבצעת באמצעות חיוג למרכזיה. ניתן להתעדכן בהודעה חדשה על ידי צלצול מאותת המועבר אוטומטית על ידי המערכת למספרים המחוברים למערכת.

שלוחת תא קולי חכמה

גם כשאין נציג פנוי לקבל את השיחה, ללקוחות שלך יש לאן לפנות. הגדר שלוחת תיבת הודעות ייעודית למתקשרים למערכת, שתחסוך ללקוחותיך בזמן המתנה, ותסייע לך לתקשר ולהיות זמין גם באין מענה אנושי. את ההודעות תוכל לקלוט בשתי דרכים מומלצות:

קליטת ההודעות במערכת – ההודעות המוקלטות נשמרות במערכת המרכזיה. האזנה להקלטות ולפרטי ההודעות מתאפשרת באמצעות מכשיר טלפון בחיוג למרכזיה או דרך ממשק האתר.

קליטת ההודעות במייל – כל הודעה מוקלטת נשמרת אוטומטית כקובץ שמע הנשלח בצירוף פרטי ההודעה: מספר שחייג למערכת, לאיזה מספר חייג, תאריך ושעה. לכתובת מייל ייעודית המוגדרת מראש לקליטת הודעות התא הקולי. אפשרות זו מייצרת זמינות גבוהה יותר להאזנה להודעות ומהווה גיבוי משני.

גם כשאין נציג פנוי לקבל את השיחה, ללקוחות שלך יש לאן לפנות. הגדר שלוחת תיבת הודעות ייעודית למתקשרים למערכת, שתחסוך ללקוחותיך בזמן המתנה, ותסייע לך לתקשר ולהיות זמין גם באין מענה אנושי. את ההודעות תוכל לקלוט בשתי דרכים מומלצות:

שלוחה לפי הגבלת זמן

הגדר את פעילות שלוחות המרכזיה לפי שעות, איך תנצל את הפיצ’ר הזה למקסימום נוחות בשימוש?

תקליט מתחלף – תפריט המרכזיה מחובר לנתב המפעיל תקליטים בהתאמה על פי שעות. לדוגמא: בשעות הבוקר יושמע תקליט X, בשעות הערב יושמע תקליט Y.

מוקד סגור/פתוח – תפריט המרכזיה מחובר לנתב המפעיל הפניה לשלוחות על פי שעות, על ידי השמעת הודעה ייעודית לשעות בהן אינה מתקיימת פעילות, עם ביטול אפשרות בחירת שלוחות.

הפניה לנציג – שיחות נכנסות מועברות לנציג על פי שעות מוגדרות מראש. לדוגמא: בשעות הבוקר שיחות נכנסות יועברו לנציג X, בשעות הערב שיחות נכנסות יועברו לנציג Y.

שיחה בהמתנה

בזמן ההמתנה למענה במרכזיה בשיחה נכנסת או בניתוב לשלוחה, זו ההזדמנות שלך להשמיע פרסומים, מוזיקה, תקליט או סינגל אישי או פשוט- צליל חיוג מערכתי.

הקלטת קריינות מערכת

הפוך את המרכזיה שלך לייחודית יותר, עם הקלטת הודעות קריינות מערכת מותאמות אישית בדרך הכי קלה ופשוטה לביצוע. את קבצי השמע אותם תקליט הטמע במרכזיה בדיוק במקום הרצוי. את הודעות הפתיח תוכל להקליט גם באמצעות אופציית הניהול בטלפון. כך תוכל להקליט הודעות זמניות והודעות פתיח כתקדים לתפריט המרכזיה הקבוע. (בהאזנה חוזרת לתפריט לא תושמע הודעת הפתיח שנית).

הוראות הפעלת מרכזיה

המרכזיה שלך תהיה אטרקטיבית יותר כשתתאים אותה למערכת שלך אישית. הקלט הוראות הפעלה ייחודיות למרכזיה, והתאם אותן לשלוחות המערכת הספציפיות. חווית המשתמש של מתקשרי המערכת תגדל ופעילות המרכזיה תהיה יעילה יותר.

הקלטת שיחות

הקלט את שיחות המרכזיה בפקודה פשוטה, ותוכל להאזין לשיחות המוקלטות בהתחברות לממשק ניהול המערכת באמצעות המחשב – כך תוכל לעקוב אחר פעילות הנציגים שלך ועל השירות שהעסק או הארגון שלך מעניקים ללקוחות. איך עוד תוכל לשמור על ההקלטות שלך?

אחסון שיחות מוקלטות בשרתים אישיים – שיחות המוקלטות בממערכת נשמרות במערכת אוטומטית למשך 30 יום ממועד ההקלטה. בפקודה פשוטה מתאפשרת המרת ההקלטות ושמירתם כקבצי שמע בשרתים אישיים כמו גוגל דרייב ועוד, לאחסון לאורך זמן.

מוניטור מערכת

בפשטות ובקלות, תוכל לעקוב אחר התנהלות המשרד שלך דרך המערכת, לנטר את פעילות המערכת, ולהיעזר בכלי הניטור הנוחים לשימוש, על ידי בחירת קטגוריות שתרצה לבדוק והצגת מכלול הנתונים שיעניינו אותך. מה זה ייתן לך?

מעקב שיחות לקוח אונליין – ספירת שיחות נכנסות והיסטוריית שיחות עם אפשרות סינון וצפייה בנתוני תאריך, משך השיחה וכמות השיחות מאותו מספר, עם אפשרות שמירת הדוחות במערכת הממוחשבת.

מעקב שיחות נציג אונליין – הצגת דו”ח פירוט שיחות נכנסות ויוצאות של נציג ספציפי, עם אפשרות שמירת הדוחות במערכת הממוחשבת.

מעקב שיחות בזמן אמת – הצגת נתונים במקביל לביצוע השיחות, למעקב אחר פעילות נציגים, שיחות נכנסות או יוצאות ואורכן, מספר ממתינים למענה, ופירוט השלוחות המבוקשות או בשימוש.

מדידת שיחות

הפעל על המערכת נתב שיחות שלך מערכת חכמה שתמדוד עבורך את כמות השיחות הנכנסות, על ידי רצף מספרים וירטואליים. כך תייעד כל מספר לאפיק פרסום אחר, ותלמד אודות מידת אפקטיביות הפרסום בערוצים השונים.

חדר ועידה

נהל שיחות ופגישות עבודה עם כמה משתתפים שתרצה, דרך המרכזיה הווירטואלית שלך, ללא הגבלת מקום או זמן! חדר הועידה מאפשר לך להיות זמין תמיד ולנהל פעילות שוטפת בקלות וביעילות, משתתפי השיחה יוכלו להתחבר לחדר הועידה של המרכזיה באמצעות הענן. מה יש לשירות חדר הועידה להציע לך?

התחברות לחדר ועידה – בחירת שלוחת ‘חדר ועידה’ בחיוג למרכזיה, מפנה את השיחה לשיחת הועידה הנוכחית. מספר המשתתפים בשיחה אינו מוגבל. בהשתתפות בשיחה מתאפשרת האזנה בלבד, האזנה ודיבור, והאזנה בלבד עם דיבור במועד מסוים.

זימון לחדר ועידה –  ניתן לבחור באפשרות בה מערכת המרכזייה מחייגת אוטומטית לרשימת משתתפים ייעודיים שהוגדרה מראש, ומחברת אותם לשיחת ועידה משותפת.

גיבוי שיחות חדר ועידה – הקלטת שיחות חדר ועידה, שמירה ואחסון ההקלטות במערכת המרכזייה, בזמינות להורדה. לצורך מעקב, שימור ואימות נתונים וארכיון.

זימון לחדר ועידה

הצפנת שיחות

אם גם לך יש שיחות טלפון חשובות יותר, עליך לשמור על המידע המועבר לך בדיסקרטיות המתאימה. הצפן על פי בחירתך את שיחות הטלפון המבוצעות במרכזיה, בהצפנה חכמה שתאפשר לך ורק לך גישה לתוכן השיחה גם לאחר זמן. תכני השיחה יהיה מוגנים ומאובטחים באמצעות פרוטוקול חכם להצפנת תקשורת, דרך הענן.

ניהול מרחוק

העסק או הארגון שלך ינוהל על הצד הטוב ביותר גם כאשר לא תהיה במשרד, המערכת הווירטואלית מאפשרת לך להתחבר למרכזיה במשרד בכל זמן, לעקוב אחר הפעילות מקרוב, להתעדכן בשינויים ולהישאר עם היד על הדופק. התאם לעצמך התחברות נוחה בהתאמה אישית ובמקצועיות על.

שירותי מספור

מספרי חו”ל ובינלאומיים בהישג ידך, באמצעות המערכת הווירטואלית. מגוון רחב של שירותי מספור ארצי ומספרי חו”ל ביותר ממאה מדינות ברחבי העולם, אפשרויות מצוינות לקידומת מקומית אזורית. עלות שיחה בינלאומיים תחול על המתקשר ולא על המרכזייה שלך.

מה עוד? מגוון שירותי מספור מעולים בדיוק עבורך, בישראל. רק תבחר:

מספר זהב – התאם לעסק או לארגון שלך מספר חזק וקליט, בקידומות הנפוצות. את מספר הזהב שלך הלקוחות לא ישכחו, ובשבילם תישאר תמיד הראשון.

מספר מקוצר – בחר מספר אטרקטיבי ונוח לזכירה, בעל כוכבית וארבע ספרות בלבד !  מספרי כוכבית מקוצרים וייחודים הם הדרך האידיאלית לפרסום מוצלח.

מספר 1700 – מספר קליט ואחיד בעלות שיחה חלקית.

מספר 1800 – מספר לשיחות חינמיות עבור המתקשרים לעסק או לארגון מכל מקום ובכל זמן.

מספרי פרימיום 1900 – קווי פרימיום לאספקת מידע קולי ובעלות לפי דקה על חשבון הלקוח.

ניוד מספרים – נייד את המספרים הקיימים שלך מכל מפעיל ננטש, והלקוחות ימשיכו להתקשרם למספרכם המוכר עם מערכת משודרגת ויעילה.

מספרי חו”ל – קבל והוצא שיחות דרך מספרי חו”ל לפי בחירה, עם אפשרות חיוג לכל אזור. כך תשפר את הזמינות ותשמור על פרטיותך

נגישות